IIUM Grad 96/2000

Discussion Boards for International Islamic University Graduates 96/2000
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share
 

 "Jangan menyampuk buleh...?"

Go down 
AuthorMessage
Hamidi_sban



Posts : 79
Join date : 2008-07-29
Age : 43
Location : Seremban

"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitimeMon Aug 04, 2008 11:44 am

Satu hari ketika baru saja tiba dr kuantan, aku singgah sekejap di KlCC.Aku ada something utk dibeli. Ketika aku sedang melihat brg dikedai,tiba-tiba perut aku terasa memulas.Apalagi aku pun terus bergegas ke tandas kat level satu.Masuk saja kat situ,aku tengok ada 3 bilik air.Satu tu bertutup,so aku pegi yg disebelahnya. Baru saja aku duduk,aku terdengar suara dari sebelah "Haa,camna sekarang ?" Aku pun bukan suka nak berbual ngan org yg aku tak kenal kat tandas tu.Ntah camna, akhirnya aku balas juga "Ok gak ler" Kemudian suara tu bertanya lagi "Ko nak gi mana ni??" Iskk..Aku mula rasa musykil skit..tapi aku kata "Aku nak balik, singgah sini nak beli brg sikit" Lepas suara tu bertanya lagi "Bila ko nak gerak ni??" Aku selamba jer kata. 'Lepas aku sudah ni,abis beli aku chow la". Kemudian aku terdengar lagi suara org sebelah tu berkata "Hei,aku call balik ko lepas nilah,tiap kali aku tanya soalan kat ko, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!! Moral: jangan menyampuk time orang bercakap...
Back to top Go down
View user profile http://thirdlane.blogspot.com
rusdylin



Posts : 16
Join date : 2008-07-30

"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: Re: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 1:13 pm

Terharu aku membaca pengakuan ikhlas ko ni midi..
InsyaAllah..aku akan sentiasa ingat pesanan ko tu.. afro
Back to top Go down
View user profile
Hamidi_sban



Posts : 79
Join date : 2008-07-29
Age : 43
Location : Seremban

"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: Re: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 3:39 pm

Sori aa Dy, aku tak tau ngko duduk kt bilik sebelah...
Back to top Go down
View user profile http://thirdlane.blogspot.com
Aliff Lam



Posts : 89
Join date : 2008-07-20
Age : 43
Location : Country Homes, Rawang

"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: Re: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 7:37 pm

ler.. bukan peristiwa ni berlaku dekat blok D, tingkat 4 Mahallat As-siddiq ker?? Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://ukhwah-bersatu.blog2009.com/
Hamidi_sban



Posts : 79
Join date : 2008-07-29
Age : 43
Location : Seremban

"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: Re: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitimeWed Aug 06, 2008 7:55 am

Haaa... betul laa tu. Rusdy tgh borak dg Alin waktu tu. Hihihi!
Back to top Go down
View user profile http://thirdlane.blogspot.com
Sponsored content




"Jangan menyampuk buleh...?" Empty
PostSubject: Re: "Jangan menyampuk buleh...?"   "Jangan menyampuk buleh...?" Icon_minitime

Back to top Go down
 
"Jangan menyampuk buleh...?"
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Challenge 2: "Shagadelic 70's!"
» "Tune By Tuna" car show, Spfld. MA, Smith and Wesson grounds
» Eco Domes "Animal family sets" from Wild Republic
» Bougaivillia glabra "leaning fat lady"
» A-4C Skyhawk "Argentinean Air Force" 1/48 Hasegawa

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
IIUM Grad 96/2000 :: MARI BERKARYA :: Jokes & Humor-
Jump to: