IIUM Grad 96/2000

Discussion Boards for International Islamic University Graduates 96/2000
 
HomeHome  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

Share
 

 Kambing & Ayam

Go down 
AuthorMessage
Hamidi_sban



Posts : 79
Join date : 2008-07-29
Age : 43
Location : Seremban

Kambing & Ayam Empty
PostSubject: Kambing & Ayam   Kambing & Ayam Icon_minitimeTue Aug 05, 2008 3:37 pm

Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?

Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana
hensem-hensem ni.

Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?

Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....

Kambing : Apsal pulak?

Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak...
Back to top Go down
http://thirdlane.blogspot.com
 
Kambing & Ayam
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
IIUM Grad 96/2000 :: MARI BERKARYA :: Jokes & Humor-
Jump to: